باربری در فرمانیه ، اتوبار در فرمانیه

باربری فرمانیه ، اتوبار فرمانیه : باربری و اسباب کشی در محدوده فرمانیه تهران با سرویس ویژه

باربری در فرمانیه ، اتوبار در فرمانیه

باربری فرمانیه ، اتوبار فرمانیه : باربری و اسباب کشی در محدوده فرمانیه تهران با سرویس ویژه

چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه

امروزه دیگر آشپزخانه ها فقط یک اتاق شامل اجاق و چند دیگ و قابلمه نیست. وسایل و لوازم بسیاری وجود دارند که جزو لاینفک یک آشپزخانه امروزی هستند ونحوه چیدمان صحیح آنها باعث اسایش و رفاه خانواده میشود. 

 

چیدمان لوازم و وسایل آشپزخانه

در این یادداشت قصد داریم بصورت کلی مسائلی را مطرح کنیم که معمولا در آشپزخانه ها رعایت نمیشوند و باعث بروز مشکلاتی برای خانواده ها میشوند. البته بیشتر این مسائل مربوط به آشپزخانه های کوچک میشود. با ما همراه باشید.

کابینت بزرگ ندارید ؟

چنانچه یک کابینت یا قفسه بزرگ در آشپزخانه ندارید ، یکی از کابینتهای بلند را به چند طبقه تقسیم کنید از ظروف پلاستیکی محکم به عنوان کشو استفاده کنید و وسایل مشابه را درون آن قرار دهید.

وسایل برقی

یک کابینت را به وسایل برقی اختصاص دهید

وسایل برقی کوچک نظیر آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، تستر، همزن و نظایر آن را درون یک قفسه قرار دهید تا دسترسی به آنها راحت تر صورت گیرد.

گیاهان پژمرده میشوند !

اگر در آشپزخانه خود از مایکروویو استفاده میکنید دقت کنید که گلدانها در معرض تشعشعات مایکروویو قرار نگیرند !

قهوه ساز و کتری های برقی

وقتی از وسایلی به کرات در طول روز استفاده میکنید نیازی نیست که قفسه ای را به آن اختصاص دهید و بهتر این است که آنها را در دسترس و جایی قرار دهید که از آسیب دیدن در آمان باشند.

باربری ، اتوبار و اسباب کشی در تهران : باربری تهران

ماشین لباس شویی و یخچال فریز

معمولا جای ماشین لباس شویی در یک فضای بین کابیتنها مشخص است و بهتر است که هنگام ساخت کابینت ( و یا قبل از اجاره خانه ) جای آن بدرستی مشخص شود. خانم های خانه دار و بخصوص خانواده هایی که فرزند کوچک دارند دقت نمایید که پس از باز شدن دریچه مخزن لباس ، این دریچخ که معمولا از جنس شیشه میباشد به اجسام سخت و کنج دیوار برخورد نداشته باشد. این موضوع درمورد یخچال و فریز نیز صادق است. 

ظروف آشپزخانه

بسیاری از خانم ها علاقه دارند تا ظروف گرانقیمت و زیبای خود را در معرض دید قرار دهند ولی اگر از داشتن آشپزخانه کوچک رنج میبرید هموار وسایلی باید در دسترس قرار داشته باشند که بیشتر مورد نیاز هستند.