باربری در فرمانیه ، اتوبار در فرمانیه

باربری فرمانیه ، اتوبار فرمانیه : باربری و اسباب کشی در محدوده فرمانیه تهران با سرویس ویژه

باربری در فرمانیه ، اتوبار در فرمانیه

باربری فرمانیه ، اتوبار فرمانیه : باربری و اسباب کشی در محدوده فرمانیه تهران با سرویس ویژه

حمل بار و اثاثیه در زمان کرونا

در این قسمت قصد داریم در خصوص اسباب کشی و نکاتی مهم که باید در روز های کرونایی آن ها را رعایت کنید، مطالبی را قرار دهیم.
تعداد افراد زیادی را درگیر نکنید
در این روز ها که تجمع کردن به شدت مضر است شما نیز این مورد را رعایت کنید، اغلب شرکت های باربری مانند شرکت باربری تهران نیز سعی داشته اند که تعداد نیروهای اعزامی خود برای باربری را کاهش بدهند، شما نیز خودتان سعی کنید در پروسه اسباب کشی این کار را انجام دهید و از افراد کمتری استفاده کنید.
برای بسته بندی و کار های اسباب کشی حتما وسایل ضدعفونی کننده را داشته باشید، اگر چه وظیفه ی شرکت های باربری نیز می باشد که حتما وسایل ضدعفونی کننده را داشته باشند.  
زمان اسباب کشی را با دقت بیشتری تعیین کنید
با توجه به شریط کرونا به گونه ای برنامه ریزی کنید که بین جا به جایی وسایل تان مدتی حدود سه روز فاصله باشد، که در این مدت وسایل تان با گذر زمان ضدعفونی شوند.
اگر همچین شرایطی برای تان فراهم نیست، حتما وسایل ضد عفونی کننده را به همراه داشته باشید و یک محیط را به عنوان محیط قرمز رنگ انتخاب کنید و همه ی وسایل را در آنجا قرار دهید  و به تدریج تمیز کنید و بچینید.
سطوح پر خطر مانند دستگیره ها، کشو ها را به صورت مداوم ضدعفونی کنید. برای جریان داشتن هوا حتما پنجره ها را باز کنید.
باربری را با دقت انتخاب کنید
برای انتخاب باربری در این روز های کرونایی سعی کنید که بیشتر از قبل در انتخاب باربری دقت به خرج دهید. مطمئن شوید که حتما نکات بهداشتی را رعایت می کنند.
از پوشش استفاده کنید
برای این که نیاز نباشد زیادی از وسایل ضدعفونی استفاده کنید، برای خیلی از وسایل از پوشش های پارچه ای و یا پلاستیکی استفاده کنید.